Кореяликлар истеъмолчиларга реклама роликларидан бирида iPhone — кексалар учун мўлжалланган телефон эканлигини, Android смартфони эса айнан ёшларбоп эканлигини очиқ ойдин акс эттиришди. Аммо статистика акс ҳолатни тасдиқламоқда. Суд жараёнини ютқазган Samsung компанияси Apple маҳсулоти устидан ошкора кула бошлади. Кореяликлар истеъмолчиларга реклама роликларидан бирида iPhone — кексалар учун мўлжалланган телефон эканлигини, Android смартфони эса айнан ёшларбоп эканлигини очиқ ойдин акс эттиришди. Аммо статистика акс ҳолатни тасдиқламоқда. Бир йилдирки, Samsung компанияси Apple маҳсулотларини ерга уришга қаратилган ишларни амалга оширмоқда. Samsungнинг компаниясининг рекламасида "айфонлар"нинг камчиликлари ошкора намойиш этилиб, уларнинг маҳсулотлари ерга урилган. Аммо бошқа рекламалар сингари буни хақиқатга йўйиш нотўғри бўлади. ComScore компанияси томонидан ўтказилган сўровлар шуни кўрсатмоқдаки, iPhone дан фойдаланувчиларнинг 47,2 фоизигина 35 ёшдан катталардир, лекин Android-бу кўрсаткич 52,4 фоизни ташкил қилмоқда. Планшетлар бозорида iOS ва Androidдаги маҳсулотлар бир-бири билан бир текисда турибди: уларнинг 55 фоиз сотилган маҳсулотлари 35 ёшдан катта бўлмаганларга тўғри келмоқда. Бунинг натижасида, катта ёшли одамлар асосан Android- смартфонларидан фойдаланишларини гувоҳи бўлиш мумкин, демак, Samsungнинг "олма" маҳсулотларидаги ёшлар ўртасидаги имижини бузишга қаратилган ҳаракатлари ҳақиқатдан йироқдир